zondag 30 januari 2011

Zomaar een vrijdagavond jeugdbadminton

Hallo allemaal,

Vrijdag 28 januari 2011 is de dag dat ik hoorde dat Sweti Day 1 in de 7e klasse kampioen is. Team 1, Gefeliciteerd! En welkom terug in de 6e klasse.

Ik kreeg vandaag veel keer de zelfde vraag. "Wanneer krijgen we de examens?" of "Wanneer kunnen we ons inschrijven voor de examens?" Ik antwoorde dat het eind mei zal zijn.
Om precies te zijn, de examens voor het A en B diploma zullen plaats vinden op 27 mei 2011. De examens voor het C en D diploma zijn op 17 juni 2011.
Er is dus nog genoeg tijd om alles te leren dat nodig is om het examen te halen.

Ook kreeg ik de vraag of het mogelijk is, om op een blog te reageren. Ja, je kan reageren op een blog. Je moet dan wel eerst aanmelden.

Ewout Mantel, de vader van Bart, heeft een paar leuke foto's genomen. Ik zet ze hier in de blog, maar ze komen ook in het fotoalbum van de club. Bedankt Ewout.









Ik zie jullie vrijdag in de zaal weer.

Groetjes,
Frits

Geen opmerkingen:

Een reactie posten