woensdag 17 maart 2010

Eerste blog als jeugd trainer bij Sweti Day

Hallo allemaal,

Sinds kort doe ik de cursus 23-archiefdingen bij het Nationaal Archief. De eerste cursus ging over bloggen. Nou had ik wel van bloggen gehoord, maar ik had het nog nooit geprobeerd. En eigenlijk kan ik zeggen dat het best simpel werkt. Je moet het even door krijgen, maar dan gaat het verder wel. Gaande weg krijg ik er dan ook meer handigheid in.

Ik ben al enkele jaren jeugdtrainer bij de badminton vereniging Sweti Day in Delft. Nu lijkt het mij leuk om een blog bij te houden voor de jeugdtrainingen die ik geef bij Sweti Day. Zo kan ik noemen welke oefeningen ik heb gegeven of wat voor nieuws er is. Ook biedt dit de mogelijkheid voor de jeugd om te zien welke oefeningen ze gemist hebben of misschien nog eens willen doen.

Het eerste nieuws dat ik al kan geven is dat ik in mei 2010 weer een examen ga afnemen. Voor sommige van de jeugdspelers is dit de eerste keer. zij gaan dan ook voor het A diploma. Maar er zijn er ook die voor twee diploma's zullen gaan. Deze keer is er voor het eerst ook het C-diploma. Wat de datum precies is laat ik ruim van te voren horen. Bij alle diploma's zit een praktijkdeel en een theoriedeel. Alle oefeningen en vragen heb ik altijd bij me en mogen altijd bekeken worden. Dat is inclusief de antwoorden.

Een vraag die ik van vele kreeg is: "Wanneer gaan we over naar de nieuwe sporthal?"
Het antwoord op deze vraag is dat we vrij zeker pas in het nieuwe seizoen daar gaan beginnen.

Ik zie jullie vrijdag in de zaal weer.
Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten